Novinky

Slevy

Jak nakupovat?

 

Nevíte si rady? Napište nám a my Vám rádi pomůžeme.

 

Doručení

Při zasílání zboží využíváme služeb České pošty s. p.,

Zásilkovny 

Bližší informace o službě a výdejní místa můžete najít ZDE: www.zasilkovna.cz

Své výdejní místo si vyberete při dokončení své objednávky na našich stránkách!

nebo umožňujeme také osobní předání v Ostravě.

Objednané zboží je před odesláním pečlivě zabaleno a pojištěno u přepravce. Pokud se Vám do rukou dostane poškozená zásilka, ihned nám tuto skutečnost oznamte a společně budeme reklamovat u dopravce.

Pro větší bezpečnost Vaší objednávky jí balíme do folie před zabalením do balícího papíru.

 Poštovné a balné

                                                      Poštovné přes Českou poštu je 120,-Kč

Balné si účtujeme 5,-Kč. Vaší zásilku se snažíme zabalit co nejbezpečněji.

V případě objednávky pouze galanterie Vám na VÁŠÍ ŽÁDOST A VAŠE RIZIKO umožníme odeslání jako obyčejný dopis za 20,-. Pokud chcete tuto možnost využít, prosíme, uveďte to do poznámky již při vytváření objednávky!

Doba doručení

Balíčky odesíláme prostřednictvím České pošty a Zásilkovny dvakrát týdně. Vždy ve středu a v pátek (nebo o víkendu). Vždy po zaplacení!

Platba

Na platbu čekáme týden, poté budete znovu vyzvání. Pokud si přejete, tuto dobu splatnosti prodloužit stačí nás dopředu informovat a určitě se nějak domluvíme. V případě, že na výzvu nebudete reagovat, Vaší objednávku stornujeme.

Storno objednávky

Látku stříháme až po zaplacení, takže stornovat objednávku pro nás není problém. „Něco“ si rozmyslet je „lidské“ a my to chápeme, ale prosíme, dejte nám vědět co nejdříve, abychom zboží zbytečně neblokovaly pro další zájemce. Prosíme, o zaslání zprávičky na e-mail metraz@vsecicka.cz v případě storna!

Reklamační podmínky

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.

Sloučení objednávek

Pokud si přejete objednávku navýšit nebo doplnit o další zboží a využít tak jednoho poštovného, rádi Vám objednávky sloučíme. Poštovné navýšíme pouze o nezbytně nutnou částku. V případě sloučení objednávek je nutné tuto informaci uvést do poznámky při vytváření doplňující (další) objednávky.

Hodnocení

V případě ukončeného obchůdku Budeme rádi pokud nám napíšete hodnocení. Pokud spokojení nejste, prosíme, nejdříve nás informujte, než udělíte hodnocení. Chceme Vaší spokojenost a určitě najdeme společné řešení.


 

Děkujeme za přečtení podmínek

Pokud, máte nějaké podměty, otázky, připomínky budeme rádi, když se na nás obrátíte.

Náš e-shop používa technologii Cookies pro zkvalitnění nabízených služeb. Pokud procházíte tento web bez změny nastavení Cookies ve vašem prohlížeči, vyjadřujete tím souhlas s jejich používáním.